sunnuntai 13. tammikuuta 2013

WARM

Onni on hyvällä maulla varustetut ystävät! Joulun alla sain tuliaisiksi Tonfisk Designin Warm sarjan tarjottimen, mikä on siitä saakka palvellut kodin kauneimpana kynttilänalusena. Joululahjapaketista löytyi saman sarjan espressokupit, joiden muotoilu hivelee silmää. Tonfiskin koruton muotoilu on kyllä ihan täydellisesti minun makuuni. Samasta lähteestä olen saanut aikaisemmin edellisessä postauksessakin näkyvän Kulma kynttilänjalan.

Tekisi mieli alkaa keräämän Warm sarjaa ja hankkia kunnon setti kahvikuppeja, joko 24cl tai 40cl lattekupit... Ystävääni lainaten "koska olen aikuinen, voin ostaa uuden kuppisarjan, vaikka kuppeja ja purnukoita olisi kuinka paljon ennestään"

Arkikäytössä meillä on keltainen Teema ja juhlakäytössä vähän turhankin hieno Villeroy & Bochin empirehenkinen, luuposliininen Gray Pearl-astiasto.

4 kommenttia:

  1. Kyllähän noita astioita tuppaa kertymään yli oman tarpeen..

    VastaaPoista
  2. Jotenkin tuntuisi hullulta luopua vanhoista, vaikka ne voisi hyvin myydä... mulla taitaa olla hamstraajan vikaa pahemman kerran ;)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana! Mä pelkäisin että steariini valuu tuohon. Ei sitä käyttämättä kannata jättä kuitenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä "huollan" aina kynttilöitäni, eli ronkin ja kääntelen tukkien mahdollisia vuotokohtia :D

      Poista

Kommenttisi lämmittää mieltä kovasti :)