torstai 28. maaliskuuta 2013

Shoppailua


Ensimmäiset Joriinit on nyt ostettu ja istutettu esikasvatukseen. Mullahan on ollut niitä Mukulattomia matalia  Daalioita kesäkukkina useampana kesänä ja viime kesänä ensimmäinen itse kasvatettu, joka tosin jäi pihalle talven yllätettyä puutarhurin.. Sain kauhean kimmokkeen katsellessani viime kesänä muiden upeita kuvia Daalioistaan ja nyt niitä tulee meillekin ja paljon. Ensiviikolla on puutarhamessut ja ajattelin sieltä sitten valikoida kaikkia ihanuuksia.























Sisätilohin tein ihan loisto löydön niinkin eksoottisesta paikasta, kuin Prismasta. Vitosella löytyi mun mielestä vaikka kuinka hienot tyynyn pääliset, mitkä sopivat kuin nenä päähän toimiston sängylle.

8 kommenttia:

  1. Daaliat ovat kauniita. Minäkin yritän ekaa kertaa kasvattaa niitä.

    VastaaPoista
  2. Joo mä olen huomannut ja jännityksellä seurailenkin miten sullakin homma etenee :D

    VastaaPoista
  3. Kaunista daaliaa siellä on tiedossa! Mun oli myös ihan pakko hankkia kyseisiä ihanuuksia, kun viime kesänä kateuksissani muiden kukkia katselin ;) En vaan tosiaan tiedä, miten onnistun ne talvettamaan ilman kunnollista mestaa, mutta sehän on sitten sen ajan murhe.

    Ihan älyttömän hienot nuo tyynynpäälliset! Mäkin haluun! Miksei meidän tuppukylässä ole edes Prismaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin, että nää ja ne monet tulevatkin juurakot menis ihan jääkaapissa, jossain korissa ja turpeen joukossa... Eihän ne kauheasti tilaa vie. Vihanneslokeroonkin mahtuu varmaan vaikka kuinka monta joriininjuurta.

      Poista
  4. Osuvat ostokset, niin daaliat kuin tyynynpäälliset.

    VastaaPoista
  5. Mä olen haaveillut daalioista jo vuosia ja kovasti nyt harktisn, kuinkas ollakaan niin muutama mukula hyppäsi englannissa ostoskoriin niitäkin! Kiva, kun voidaan vertailla kasvatuksia :) Hienot tyynyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, noviisit siis pääsevät perehtymään aiheeseen :D

      Poista

Kommenttisi lämmittää mieltä kovasti :)