torstai 18. huhtikuuta 2013

Väriä väriä vaan!

 Olen kovasti ihastunut näihin lapsellisen ihaniin ja värikkäisiin  peltipurkkeihin ja täydensin juuri kokoelmaa keltaisella lootalla, mikä ajaa leipälaatikon virkaa. Aikaisemmin siinä oli pyöreä kori/vati, mikä oli oikea ryjäkasa ja kaukana silmänilosta. Pöytataso kyllä siistiytyi uuden purnukan myötä, mutta jotenkin vaisulta se silti näytti.

Pari päivää asiaa pähkäiltyäni ajattelin, että joku tauluhan olis siinä hyvä. Eihän mulla mitään sopivaa siihen ollut, joten printtasin näppäränä tyttönä tuollaisen tekstin ja laitoin vanhoihin kehyksiin. Toinen "taulu" onkin sitten vielä näppärämmin maalarinteipillä pienen vanhan taulun päälle pingotettu tabletti...

Sitten vielä kaapin perukoilta kaivoin isännän vanhat neppisautot ilostuttamaan söpöydellään voikkarin tekohetkeä. Aika pienellä vaivalla saa roppakaupalla parempaa mieltä ja silmäniloa ympärilleen.






2 kommenttia:

  1. Kivoja purkkeja. Minä olen heikkona vanhoihin kahvipurkkeihin. Tätini oli luvannut minulle tosi vanhat purkit, mutta olikin vahingossa vienyt ne Konttiin. Arvaa, ottiko päähän..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä hienoja ja tosi suosittuja myös! Joku on ne kontista ostanut varmaan onnesta soikeana... Voi harmin paikka sun kannalta :/

      Poista

Kommenttisi lämmittää mieltä kovasti :)